Emnet var marketing til sidste pitch hos NHC. Her er tre gode råd fra pitchen til, hvordan du kan udvide mængden af potentielle kunder ved at supplere kanvas med marketing:

  1. Har I styr på SEO? En simpel søgning på Google gør jer klogere. Suppler med betalt indhold med AdWords, hvor du kan segmentere målgruppen, og kun betaler, når du får clicks.
  2. Retargeting og visuel annoncering er en god mulighed for at fastholde de kunder, der allerede har besøgt jeres side.
  3. Inbound marketing er, når I fx med et whitepaper eller nyhedsbrev giver gratis råd. Det etablerer et flow med potentielle kunder, hvor du senere kan tilbyde kontakt om salg. Målgruppen er de leads, der endnu ikke er helt varmet op til et salg.
  4. Fang nye leads på sociale medier, og vær ikke bange for at bruge Facebook – det er billigere end LinkedIn, kan segmentere meget præcist og konverterer lige så godt

Har du styr på den digitale marketing og hvordan den kan hjælpe og supplere til salg?